Zwarte poes en witte kater

Aangeboden: Zwarte poes en witte kater Prijs: € 50,00

Wegens allergie van mijn oudste zoon ben ik genoodzaakt voor mijn 2 katten zo snel mogelijk een ander onderkomen te zoeken. Mijn zoon heeft vreselijke niesaanvallen en krabt zijn benen helemaal open van de jeuk.

Ik ben op zoek naar een lief baasje voor Kobus (07-2010), de witte gecastreerde kater en Cuba (05-2010), de zwarte gesteriliseerde poes. Ze hebben beide alle inentingen gehad, zijn super gezond, aanhankelijk is een understatement en zijn heel leuk met elkaar.
Ze zijn kleine kinderen gewend, kunnen zowel in een flat met balkon als in een huis met tuin. Kobus is als klein katertje vrij vroeg het nest uitgegaan waardoor hij erg angstig was. Cuba heb ik er daarom later bijgenomen en daardoor is Kobus met sprongen vooruit gegaan, het enige is dat hij niet graag opgetild wordt. De kinderen zijn helemaal weg van hem omdat hij zo grappig is. Cuba is wat rustiger en geniet intens van aandacht.

De vraagprijs is 50 euro voor beide katten,de kattenbak en eetbakjes.
Bieden vind ik niet erg gepast in dit geval.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger