KIEKEBOE ben jij mijn nieuwe baasje?

Aangeboden: KIEKEBOE ben jij mijn nieuwe baasje? Prijs: Gratis

Hallo allemaal dit is Linda ! Ze is 1 jaar en de liefste die er is.Linda heb ik vorig jaar gekregen toen ze nog een kitten was en ik was erg blij met haar.Altijd iemand thuis die op je wacht danwel met een vies neusje maar want schoonmaken probeert ze wel maar dat heeft ze nooit goed geleerd volgens de dierenarts en altijd in voor een spelletje dikke knuffel en lekker eten natuurlijk.In het afgelopen jaar heb ik gemerkt dat Linda niet helemaal gelukkig is, zij is het liefst omringd door mensen en dieren en is erg graag buiten. Ik werk 6 dagen per week en ben ik weinig thuis.Ik woon zelf op 2 hoog en binnenkort ga ik verhuizen naar een flat in een andere stad.
Met pijn in mijn hart ben ik tot de conclusie gekomen dat ik haar het beste gun en hierdoor een nieuw huisje voor haar ga zoeken zodat ze de aandacht en vrijheid krijgt die ze verdiend. Linda is regelmatig ( ook op dit moment ) bij me moeder die een grote tuin heeft waar ze de tijd van haar leven heeft in het begin was ik nogal bezorgt dat ze weg zou lopen omdat ze een binnen poes is maar ze kan zich prima aanpassen om een buiten poes te zijn eerst even de vogeltjes uit de boom kijken maar dan wordt alles 1 grote speeltuin. Ze kan daar helaas niet blijven er zijn al 4 huisdieren en het wordt te veel. Ik wil echt het aller aller aller beste voor mijn poes dus ben jij op zoek naar een poes nog lekker jong die zich nog kan aanpassen en al geholpen is en erg veel van knuffelen houd en er 100% zeker van is graag een poes te willen?
Graag contact opnemen mag per mail telefoon of sms je krijgt snel een reactie.Ik zou wel graag eerst kennis maken en contact behouden om voor beiden partijen te kijken hoe het gaat. Mocht het niet goed gaan kan ze altijd terug het allerlaatste wil ik dat ze in een asiel terecht komt.
Nou mocht Linda je hartje al enigszins hebben geraakt.... aarzel niet zij is echt de liefste hoor graag van je! Ze is ingeënt en heeft een pastpoortje.
Groetjes en een pootje,
Nikita & Linda
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger