black smoke noorse boskat katertje

Aangeboden: black smoke noorse boskat katertje Prijs: € 250,00

Hallo lieve mensen,

Ik ben een stoere noorse boskat van 12 weken oud. En ik zoek een plekje voor mezelf!
Mijn broertje heeft al een eigen thuis gevonden, maar nu ik nog...

Ik ben een katertje met een eigen willetje, ik kijk eerst de welbekende kat even uit de boom.
Maar als ik dan weet dat het goed is vind ik het lekker om gekroeld te worden.

Ik ben:


  • kattenbak zindelijk
  • volledig zelfstandig
  • voorzien van 1ste enting en gezondheids verklaring
  • ontwormd en vlo vrij
  • gewend aan andere katten
  • gewend aan kinderen
Mijn ouders (foto 2) wonen hier ook en zijn beiden getest op FIV en Felv en hier vrij van.
Als ik hier wegga krijg ik een kittenpakket mee.

Wie geeft me een heerlijk eigen thuis? Je krijgt er veel liefde voor terug!
Ik mag meteen al mee naar een nieuw huisje.

Voor meer info of vrijblijvend kennis met me komen maken:
0525633386
bbg 0647658987
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger