4 mooie kittens te koop

Aangeboden: 4 mooie kittens te koop Prijs: Bieden

hallo luitjes

ik heb hier 4 mooie kittens te koop
waarvan waarschijnlijk 2 mannejtes zijn en 2 vrouwtjes

ik heb 6 kittens op de afbeeldingen staan maar de grijze kitten houden we zelf
omdat anders kans is dat de moeder gaat vereenzamen
en 1 helemaal rode katertje is al besproken

ik heb er bieden op staan omdat ik er wel wat voor wil hebben omdat ik niet wil hebben
dat ze worden gebruikt als slangen voer of overige. vandaar een bijdrage hiervoor

moeder kat is vrij klein en smal en vader kat is ook klein en smal
dus het worden geen grote katten denk ik me zo

het zijn 2 rode en 2 lapjes katten

de 2 rode zijn waarschijnlijk mannetjes
en de gevlekte zijn waarschijnlijk vrouwtjes

ze zijn nu ong. bijna 2 weken oud en mogen WEG als ze zelfstandig eten en drinken
ik denk met zoon 6 a 7 weken

ze worden ontwormt en onvlooid
inentingen zijn de kosten voor u zelf

als u interesse heeft kunt u gerust komen kijken!

bel of mail naar

nikki.lammers@hotmail.com

of bel naar:

0615499072

mvgr nikki
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger