Lieve sociale huiskat zoekt warm nieuw thuis...

Aangeboden: Lieve sociale huiskat zoekt warm nieuw thuis... Prijs: Gratis

Met pijn in mijn hart moet ik vanwege een verhuizing helaas een nieuw thuis vinden voor mijn lieve kat Kruimeltje.
Ik heb haar van kittens af aan en het is een erg aanhankelijke knuffelige theemuts. Ze is zeer sociaal, vriendelijk en lief en zal nooit krabben, bijten of uithalen wat er ook gebeurd.
Het liefste zit ze de hele avond naast je op de bank te knuffelen. Ze is zowel binnen als buiten gewend maar blijft altijd in de buurt. Het liefste ligt ze de hele dag lekker binnen te knorren.
Ze is zindelijk krabt niet aan banken en meubels en hangt ook niet in gordijnen!!!!!
Ze is gewend om mensen om haar heen te hebben en kan overweg met kinderen en honden. Ze is erg makkelijk en lief.
Ik hoop dat er lieve mensen zijn die Kruimeltje een nieuw tweede huis kunnen bieden. je zal er veel kopjes, knuffels en gezelligheid voor terugkrijgen.
Ik heb nog een wit rieten mandje voor aan de verwarming (zie foto) en een kattebak die je er gratis bij kan krijgen mocht je interesse hebben.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger