Frist zoekt een nieuw warm mandje...

Aangeboden: Frist zoekt een nieuw warm mandje... Prijs: € 30,00

Hallo,

ik ben Frits, een klein grijs/wit katertje van 12 weekjes oud.

Sinds ik 7 weekjes oud ben woon ik bij mijn baasjes, samen met mijn 4 volwassen kattenvriendjes. Nou zijn onlangs mijn baasjes uit elkaar gegaan, en staat mijn mama er nu dus alleen voor. Haar andere vier katten heeft ze al heel wat jaartjes en die houdt ze ook bij haar. Maar omdat ik nog zo jong ben, en me nog erg goed in een nieuw huisje aan kan passen, is mijn mama voor mij op zoek naar een warm mandje. Omdat het in haar eentje toch wel veel werk is, 5 katten.

Zoals ik al zei ben ik nu 12,5 week oud. Op de foto's ben ik nog een stuk jonger, maar mijn mama heeft nog geen foto's van mij zoals ik er nu uit zie. Ik ben natuurlijk al een stuk gegroeid. Verder ben ik een erg ondeugend katertje, ik hou van spelen met de andere katten maar ook erg van lekker knuffelen. Ik kan ook al heel hard knorren. Ook ben ik dol op lekker eten. Ik ben ontwormd volgens schema en ontvlooid. De dierenarts heeft mij helemaal gezond verklaard. Ik ben natuurlijk nog niet gecastreerd, omdat dat nog niet kan met 12 weken.

Ik kan erg goed met andere katten, ik leef hier met mijn 4 volwassen kattenvriendjes en daar ga ik graag mee knuffelen en spelen. Mama zegt ook dat als ze een warm mandje voor mij vindt, en het zou na een tijdje toch niet goed gaan, dan mag ik altijd teruggebracht worden.

Ik hoop dat er iemand misschien interesse voor mij heeft. Mijn mama vraagt 30,00 euro voor mij, omdat ze zeker wil zijn dat ik een goed thuis krijg.

Nou ja, heb je interesse in deze lieve kleine pluizebol, stuur mijn mama dan een mailtje!

Groetjes Frits (mijn naam kan je natuurlijk altijd nog veranderen...)
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger