vanaf morgen op te halen: 2 grijs cyperse kittens!! (katers)

Aangeboden: vanaf morgen op te halen: 2 grijs cyperse kittens!! (katers) Prijs: € 35,00

Mijn poes is op 8 Aug. bevallen van 5 kern gezonde kittens.
De kittens mogen dit weekend opgehaald worden.
Ik heb nog 2 grijze katertjes over die nog geen nieuwe baasjes hebben

Ze eten al zelfstandig en gaan netjes op de kattenbak.
Het zijn 2 lekkere boefjes die het heerlijk vinden om bij je te liggen

De katertjes zijn al aardig groot, groter dan gemiddeld met deze leeftijd dus waarschijnlijk worden ze groter dan gemiddeld.


Voor meer foto's van de 2 boefjes kan je me mailen.
Het liefste zie ik ze samen na een gezin gaan, maar apart kan ook.
Ik heb zelf nog een kater rond lopen dus ze worden opgegroeit met andere katten.
Om een keer te komen kijken na de boefjes kan ook natuurlijk.
meer info


1 reacties:

Anoniem zei

mijn partner en ik hebben interesse in 2 kittens

zijn ze nog beschikbaar?

m.v.g Danielle janssen

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger