Ik zoek een huis!

Aangeboden: Ik zoek een huis! Prijs: € 5,00

Hallo allemaal,

Ik ben een jong katje(geslacht onbekend) van ongeveer 2 à 3 maanden oud. Ik ben aan komen lopen want het leek me wel gezellig hier op de boerderij. Mijn moeder loopt hier rond samen met nog een stuk of 10 andere zwerfkatten. Wij mogen hier gewoon wonen maar er is ons verteld dat het wel een beetje te druk wordt met zoveel katten bij elkaar. Ik ben een heel mak jong poesje, hou van spelen en van mensen. Daarom hebben ze mij gevraagd of ik niet bij een leuk gezin wil gaan wonen. Mij lijkt dat ook wel wat dus daarom ben ik opzoek naar een nieuw warm thuis! Dus ben jij opzoek naar een jong oranje poesje of katertje? Dan ben ik waarschijnlijk wat u zoekt!

Bel of mail gerust voor vragen of om te komen kijken.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger