Ik zoek een nieuwe baas

Aangeboden: Ik zoek een nieuwe baas Prijs: Gratis

Hallo,

Ik ben poekie ik ben 3 jaar oud ik ben heel erg gek op mijn vrouwtje
maar mijn vrouwtje is een paar maanden terug van een dochter bevallen
nu heeft ze niet meer zo veel tijd voor mij dan voorheen waardoor ik
best wel jaloers ben geworden. daarom vind mijn vrouwtje dat ik beter
naar een baasje kan die wel alle tijd voor mij heeft,

Ik ga zelf naar de katten bak en het liefst eet ik vlees brokken lust ik ook maar vlees
smaakt het best, verder knuffel ik veel en zit ik het liefst de hele dag bij iemand en ik
luister naar mijn naam als je zegt dat ik iets niet mag dan snap ik dat meteen

Ben jij degene die mij zoekt? neem dan contact op mij mijn vrouwtje

Knuffel Poekie

Ps: de voorste kat op de foto dat ben ik!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger