Kat te koop Incl. al zijn spullen

Aangeboden: Kat te koop Incl. al zijn spullen Prijs: Bieden

hallo iedereen,

tot grote spijt moet ik mijn lieve kat weg doen
wegens allergie ik hoop dat u mijn kat een liefdevol thuis kan bieden
hij is 14 maanden oud en is gecastreerd zijn naam is snowie
bij de kat zitten al zijn spullen inbegrepen
zoals: kattenbak, voerbak, waterbak, speeltje en slaapkussen en borsteltje
en ook nog: 3 wormenkuur tabblette, 1 pippetje tegen vlooien,
brokjes,blikje vlees, snoepjes en grind voor de kattenbak.

al zijn spulletjes zijn nog bijna nieuw.
dus doet u aub een goed bod en dan mag u mijn lieve kat hebben

graag mailen voor meer info.

Groetjes!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger