Super lieve 3 jarige kater gratis af te halen met toebehoren

Aangeboden: Super lieve 3 jarige kater gratis af te halen met toebehoren Prijs: Gratis

Ik heb enkele dagen geleden bij een ouwe kameraad van mij een kater weggehaald, omdat die totaal gee aandacht en/ofverzorging kreeg...
Ik heb een kleine krabpaal, zn knuffeltje, zn mandje en kattebak meegenomen..
Het beestje is nu een paar daagjes hier, en lijkt eindelijk een beetje tot rust te kunnen komen van alle commotie die er om hem heen gebeurde...
Ik ben via deze weg op zoek naar een liefdevol onderkomen voor de kater, een plek waar ie wel de nodige verzorging en aandacht krijgt, want bij mij kan i ook niet blijven...
Ik hoop op serieuse reacties !
Nogmaals : ik hoef geen geld, alleen een plekje voor het beestje waar hij lekker op zn gemak kan zijn en aandacht en verzorging krijgt....
Alle spulletjes die bij de kat horen, mogen ook meteen gratis meegenomen worden !
Voor meer foto's of vragen, mail me !!!

MVG, Bartjuh
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger