PrachtigLieve Maincoonkittens, mogen weg

Bij deze bied ik mijn lieve mooie kittens te koop aan.

Het zijn erg recente foto's, ik heb ze toegevoegd om u een impressie te geven van hun doen en laten en zo kunt u natuurlijk ook zien hoe ze eruit zien.

Ik bied de volgende kittens aan;
Binky, een teder zwart/rood/wit poesje, ze heeft een grappig getekend koppie. links op foto 1
Job, een mooi fijn gestreept cypers katertje, hij heeft de kleuren grijs en champagne met witte pootjes. foto 1
Cees, een halflangharig wit met blauw kittenkatertje, deze is wit met lichtblauwgrijze stippen. foto 2
Bob, een zwart met beetje wit erg ondeugend katertje, foto 3

Ze zijn te reserveren op naam en na betaling van 85 euro direct mee te nemen.
De moederpoes is trouwens een Maincoon en een hele lieverd, leuk om te weten natuurlijk want sommige kittens hebben ook zo'n vollige wollige vacht, zoals Cees.

Wanneer u vragen heeft of het nestje wil komen bekijken, dan zie ik graag een berichtje tegemoet op ellebel50@hotmail.com. of nog meer info. tel 06-48764908
Groetjes Elly
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger