Kittens van 8 weken

2 kittens van 8 weken wegens allergie doen we hem weg. We hebben ze pas een weekje..
Ik heb ze allebij uit verschillende nestjes opgehaald. De zwarte poesje heb ik afgelopen zaterdag 16 juli opgehaald vanuit Groot- Ammers en het rood wit katertje zondag 17 juli in de buurt van Maasland.
Ze waren al ontvlooid, ontwormd en zindelijk. ze doen het heel erg goed..

rood-wit kitten is een katertje
zwarte kitten poesje

We hebben nog brokjes en blikjes van Wiskas met een krabpaal en een kattenbak.
De twee kittens en bovengenoemde toebehorens geef ik allemaal mee.
Ik heb ook nog twee pipetten voor het ontvlooien voor de komende maand die geef ik ook mee!!
Ben je op zoek naar jong kittens dan zit je goed, doe je bod en neem alles mee..

Het zijn heel lieve kittens vind het heel erg jammer dat ik ze niet kan behouden..
we zijn op zoek naar lieve toekomstige baasjes!
U mag gerust langskomen voor om een kijkje te nemen...

Groetjes Fam. Eskigil
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger