half lang harige tijger katerje konigindag geboren

Ik ben een half lang harige tijger kitten kater
Moeilijk te zien op de foto, Maar ben echt half langharige


Ben op koniginendag 30 april 2012 te wereld gekomen in de huiskamer
Ik ben ook in de huiskamer groot gebracht Samen met mijn mama en broertjes en zusjes
Ben dagelijkse geluiden gewent denk aan stofzuiger, deurbel enz
Ik eet en drink ook al zelfstandig
En ik weet ook waar de kattenbak voor dient

Ben ook meederen keren ontwormte
Wij zijn ook al bij de dierenarts geweest voor controle en we zijn allemaal gezond
Had ook niet anders verwacht zo goede zorg krijgen we hier
Daarom ben ik op zoek na een liefde vol huisje


Mocht je mijn graag willen mail,bel of sms ons en kom geheel vrijblijvend kennis met mijn maken


Kitten mag per direct met u mee na huis



de vergoeding die we vragen ,daarvan willen we moeder poes laten steriliceren
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger