2 katers en 2 poesjes kittens met compleet startset erbij!

Wij zijn opzoek naar een nieuwe vriend!

Op 18 april 2012 zijn wij geboren. Wij zijn 2 meisjes en 2 jongens.
Wij zijn nu 6 weken jongen en mogen in de week van 11 juni worden opgehaald in Breda.
Wij zijn ontwormt en ontvlooid.
Onze mama is ook aanwezig!

Jasper is gereserveerd!

Als wij naar een nieuw huisje gaan krijgen wij een startpakket mee.

Het startpakket bestaat uit:
Droogvoer:
1 zak royal canin kitten 36 2 kg
(Ander voer is ook mogelijk)

Kattenbakvulling
:
1 zak extreme classic 15 kg

Kattenbak

Startset kitten (Blauw of Roze)

Voerbak
2 keer voerbakje van Me to you (1 voor het water en 1 voor het voer)

Placemat
Mooi placemat van Me to you voor onder de voerbakjes.

Speelgoed:
3 verschillende speeltjes voor de kitten (zie foto 2)
Kong speelgoed kitten kickeroo
Kong kat wubba eend of mouse
Kong cat wild tails assorti
Kong catnip bever, egel of rat
Kong fuzzy bird
Kong catnip spray
Hengel me to you of eend
Catnip heart me to you

Bewaarblik:
Bewaarblik me to you

Snacks:
Gimpet gimbits met gevogelte 50 gram
Gimpet gimbits met forel 50 gram
Gimpet gimbits met kaas 50 gram
Gimpet gimbits met koolvis 50 gram
Indien u geinteresseerd bent in 1 of meerdere kittens kunt u bellen of mailen.
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger