zeer mooi katertje een kwart noorse boskat

Aangeboden: zeer mooi katertje een kwart noorse boskat Prijs: € 45,00

hallo ik ben een mooi zwart katertje met en rode gloed en streepjes door mijn vacht en en klein beetje wit.
ik ben meerderen malen ontwormd op 2 4 6 8 weken en ontvlooid en goed kattenbak zindelijk.
ik ben de laaste uit het nest en zoek een baasje die mijn alle liefde en warmte kan zoals die nu ook krijg van mijn eigenaar en natuurlijk ook nog van mijn moeder waar ik ook af en toe lekker nog bij drinkt.
ik ben ruim 8 weken oud genoeg om het nestje te verlaten ben goed aan de mensen gewend kinderen en honden ook ben ik alle anderen geluiden gewend zoals stofzuigen ik eet en drink goed en ben erg ondernemend wie o wie wil mijn hebben misschien tot snel en een pootje van mijn.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger