Langharige maincoon poesje 12 weken oud

Aangeboden: Langharige maincoon poesje 12 weken oud Prijs: € 125,00

ik ben een maincoon poesje van 12 weken oud
met lang haren En een beginnende pluin in me staart net als mijn mama

mijn ma is maincoon foto 3

pa is halve boskat

ik kom uit een nest van 6
ben in huiselijk kring groot gebracht ben ook klein kinderen honden en andere katten gewent
en gewent aan huiselijk geluiden denk aan stofzuiger, de deurbel tv enz enz
ben heel sociaal op gevoedt

ik weet ook waar de kattenbak voor dient
ik eet en drink al geruim tijd zelfstanding



voor meer informatie mail, bel of sms ons

De kitten's mogen per direct het nest verlaten
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger