Wij zoeken voor onze Chico een liefdevol thuis!

Aangeboden: Wij zoeken voor onze Chico een liefdevol thuis! Prijs: Zie omschrijving

Hallo

Ik ben Chico, een gecastreerde kater. Mijn baasje is voor mij op zoek naar een goed thuis!
14 April wordt ik 3 jaar. Helaas kan ik hier niet blijven omdat het niet goed gaat tussen de andere diertjes.
Ik ben een echte knuffelkont en geef veel kusjes! Ook ben ik graag buiten. Ik had hier buiten een maatje
maar helaas is hij spoorloos verdwenen. In 2009 heb ik een ongeluk gehad. Gelukkig na 3 dagen bij de
dierenarts, een operatie en castratie verder ben ik weer helemaal de oude! Sindsdien heb ik moeite om
weer met de andere katten door een deur te kunnen. Ook met de hond gaat het moeizaam, waardoor ik nu
veel boven leef. Ik slaap bij de kinderen op bed aan het voeteneind en soms ook bij mijn baasjes.

Helaas zijn mijn baasjes veel weg en krijg ik alleen aandacht als ze naar bed gaan. Dat vind ik niet zo leuk dus ben op zoek naar een baasje die alle tijd voor me heeft!!! Het liefst zonder andere dieren want daar kan ik niet zo goed aan wennen. Kortom... wie op zoek is naar een echte knuffelkont moet even mijn baasjes bellen!
Ik hoop dat ik dan van jullie veel aandacht mag krijgen!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger