Super lieve kater

Aangeboden: Super lieve kater Prijs: N.o.t.k.

Hallo!Mijn naam is Pumba en ik ben opzoek naar een lief baasje, bij wie ik lekker mag knuffelen en ook naar buiten kan. Ik ben een mooie rood/witte kater, die een beetje te zwaar is.Sinds september 2007 zit ik bij mijn huidige baasje binnen in huis samen met mijn broer Timon. In 2010 is mijn vrouwtje verhuisd en kreeg ik na een paar maanden last van stress, dit uit zich in druppeltjes urine verliezen op plekken waar dit niet mag. Ik kan daar niets aan doen, maar blijk dus gevoelig te zijn voor stress.Ook klikt het niet meer met mijn broertje Timon :(Graag zou ik bij een nieuw baasje naar buiten kunnen, ondanks dat ik een binnenkat ben, lijkt mij dit het aller leukst! En ook beter voor mijn blaas.Ik ben niet gewend aan kleine kinderen die druk door het huis heen rennen.Foto's zijn er van me gemaakt, maar die kan mijn baasje niet op het internet zetten!Voor meer informatie kan je contact opnemen met mijn vrouwtje Maaike!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger