ik zoek een goed huis voor mijn poes en katers

Aangeboden: ik zoek een goed huis voor mijn poes en katers Prijs: Gratis

hallo katten liefhebbers
Ik zoek een huisje voor mijn poes
ze is rond de 2 jaar ,hoe oud precies weet ik niet
ik moet hem door omstandigheden en finantiele redenen kwijt.
daarom heb ik haar ook niet laten enten en steraliseren
voor het liefst aan iemand die hem veel aandacht kan geven!!
ze is een poes die het liefst niet omgaat met honden maar met andere katten wel
ik heb wel een hond mijn hond die komt niet dicht bij de kat ,dus zodoende is er ook geen probleem
en er is ook een hoge kast waar de kat op kan,dus zolang de hond niet in haar buurd komt gaat het goed
dan zoekt ze zelf de hond op als ze een beetje gewent is
ze is ook een beetje bang van mensen en drukte
dus het liefst in een rustige omgeving.
ik woon op de eerste verdiening en laat haar ook op balkon gaan ,ze loop niet weg,het is wel een echte binnen poes
ze kent de straat niet.

ook heb ik een zwarte kater van rond de 4 jaar

hij is wel gecastreerd en ingeent maar alleen heb ik de paspoort van hem niet,

maar volgens mij kan je het wel navragen bij een dierenarts

hij is heel lief en aanhalig en kroelerig en niet bang voor mensen

en ook niet voor honden,het is zo van,het is maar een hond

ook met andere katten kan hij omgaan.

e andere kater is ruim 9 maanden ,

niet gecastreerd en ook niet ingeent,

wel is hij heek kroelerig maar tog niet echt dat hij zelf bij jou komt om te kroelen .

het zijn heel lieve dieren ,

maar ik kan helaas niet voor hun zorgen.

please ,wil iemand mij helpen ,

ze kunnen ook appart weg .



wie wil me A.U.B. met deze katten helpen
graag hoor ik het

gr,,naat
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger