Heeft u nog een mandje vrij voor Rossi?

Aangeboden: Heeft u nog een mandje vrij voor Rossi? Prijs: Op aanvraag

Rossi is een kater van 7 maanden en woont nu nog bij een gastgezin in Schinnen onder vzw zwerfkat in nood II

Hey hallo mijn naam is ROSSI!!! Waarom met hoofdletters en uitroep tekens? Omdat alles wat ik doe, met zeer veel enthousiasme gedaan word J Ze zeggen wel eens kleine drukte maker tegen me want ik doe niets liever dan de hele dag spelen en jagen, ik zit niet veel stil. Maar 's avonds als ik toch een beetje moe ben kom ik lekker bij je knuffelen. Dan smelten ze allemaal voor mijn charme! Pssstt….zal ik je eens een geheimpje verklappen? Ze denken dat ik wel zeker oosterse voorouders heb. Is dat niet spannend? Mijn opvang papa noemt me soms wel een sphinx. Als ik statig ga zitten ben ik net een sphinx. Dan is wel speciaal toch? Verder kan ik ook kletsen als de beste. Ik woon hier nu samen met mijn vriendin Gaia die ook op zoek is naar een vaste stek. Samen spelen we de hele dag. Nou heb ik het hier zeker wel naar mijn zin maar ik kan niet voor altijd blijven. Ik ben op zoek naar een leuk baasje waar ik mag wonen die veel met mij speelt en lekker met mij knuffelt. Misschien heb je wel een afgesloten tuin zodat ik ook buiten alles onveilig kan maken. Dat zou helemaal geweldig zijn. Och ben toch wel snel tevreden hoor. Met wat eten, speeltjes en genoeg knuffels vind ik het prima J Wil jij mijn vriendje voor het leven worden? Neem dan snel contact op met mijn opvang mama en kom snel eens bij ons spelen!Miauw van Rossi!
Rossi kan geplaatst worden met andere katten, honden en kinderen.

Wilt u meer informatie of zelf eens kennis maken met Rossi? Neem dan snel contact op!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger