Aangeboden: Kat en poes (broer en zus)

Aangeboden: Aangeboden: Kat en poes (broer en zus) Prijs: Gratis

Gratis af te halen:

Een kat en een poes. Ze zijn broer en zus van elkaar. Geboren op 18 mei 2009.
Inclusief krabpaal en veel speeltjes.
Kat Onslow: ruim 4 kilo, cyprus gekleurd, gecastreerd toen hij een half jaar oud was, is erg op zichzelf, komt heel af en toe bij je op schoot liggen.
Poes Anemoon: Net 2 kilo, de liefste poes die ik ooit heb gekend, zwart gekleurd, ligt graag op schoot, vind alles goed, niet geholpen. Erg klein vergeleken met Onslow, maar wel gezond.
Mijn vriend en ik werken beide veel (+40 uur per week) en daarom krijgen de beestjes niet de aandacht die ze verdienen. Hierdoor ontwikkelen ze eigenschappen die voor hen en voor ons niet leuk zijn.
Ze zijn binnen gewend (ik woon in de binnenstad van Groningen en wil geen horror tafarelen met aangereden katten), maar ze zijn zo jong dat het volgens mij wel mogelijk is om ze te laten wennen aan buiten. Daarom wil ik ook graag dat ze de mogelijkheid hebben om naar buiten te kunnen.
Ik wil graag dat ze bijelkaar blijven (ik had Anemoon het liefst zelf gehouden, maar ik denk niet dat 1 van de 2 het trekt om alleen te zijn).
Ik nodig je graag uit voor een gesprek zodat ik weet waar mijn beestjes terecht komen. Het liefst zou ik ook af en toe contact willen om te weten hoe het met ze gaat.
 
Voor meer informatie kun je mij altijd mailen!

Groetjes Linda
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger