Weeskittens ter adoptie aangeboden

Sinds de zomer van 2009 vang ik (pasgeboren) weeskittens op.
Deze zijn vaak achtergelaten door de moederpoes of de spoorloze eigenaren daarvan. Ze worden door (eerlijke?) vinders bij mij gebracht, en ik probeer ze groot te brengen tot ze de leeftijd hebben om naar een definitief huisje te gaan.

Bij dit nestje van 4 katertjes kreeg ik onverwachte hulp van één van mijn eigen katten: Didi (foto 5 en 6); zij heeft de zorg grotendeels van me overgenomen.
Deze kleine wondertjes zullen het allevier gaan halen! Het enige wat ik nu nog voor ze moet doen, is een goed thuis voor ze zoeken...

FOTO 1. Naam: Nero. Geslacht: Man. Ras: Europees Langhaar. Vachtkleur: Zwarte bovenlaag met roestbruine onderkleur, waarbij strepen te zien zijn. PRIJS: €80,-

FOTO 2. Naam: Dropje. Geslacht: Man. Ras: Europees Half Langhaar. Vachtkleur: Zwarte bovenlaag met roestbruine onderkleur, waarbij strepen te zien zijn. PRIJS: €60,-

FOTO 3. Naam: Bert. Geslacht: Man. Ras: Europees Half Langhaar. Vachtkleur: Cypers rood (gestreept). PRIJS: €60,-

FOTO 4. Naam: Ernie. Geslacht: Man. Ras: Europees Korthaar. Vachtkleur: Cypers rood (gestreept). PRIJS: €40,-

Even over de prijzen: Hierover valt niet te onderhandelen. Al de euro's zijn ten compensatie om de kosten te dekken, en wat er eventueel overblijft gaat in de spaarpot voor de opvang.

Ze mogen eind september, dus rond Dierendag, naar hun nieuwe thuis. Ze zijn dan preventief ontwormd en ontvlooid, hebben een halsbandje om, en krijgen elk hun eigen speeltje mee, plus een zakje Royal Canin kittenbrokjes (dat voer krijgen ze bij mij).

Mocht u de nieuwe eigenaar willen worden van een kitten, dan mag u me mailen. Graag zoveel mogelijk informatie meesturen, zodat ik weet dat ze bij de juiste mens/mensen terecht komen.
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger