Leuke kroel poes

Hallo,

Wegens een vervelende familiesituatie en een daarbijkomstige verhuizing, zijn wij niet meer in staat om Cutey te houden. Zij is een 4 jaar oude poes, en zoals haar naam al zegt; echt een schatje.

Uiterlijk: Cutey is een grijze lapjes kat, met een witte buik en borst, en ook rode "lappen" verdeeld over haar vacht (zie foto, betere foto's zullen volgen, zodra ik een betere camera weet te bemachtigen)

Karakter: Cutey is echt een boerderij kat; waar ik mee bedoel dat ze graag buiten is, en goed is in jagen (dat maken wij tenminste op uit haar dagelijkse prooi, hoewel ze die gelukkig altijd gewoon buiten laat liggen). En hoewel ze graag buiten is, spendeerd ze ook gerust net zoveel tijd binnen: s'avonds komt ze graag bij je op de bank zitten; ze staat alles toe en vindt het gewoon heerlijk om gekroeld mee te worden. Ik durf u dan ook te garanderen dat zij gerust met kinderen gehouden kan worden: in al die jaren heeft zij nog nooit uitgehaald of op wat voor manier ook aggressief gedrag vertoond, niet tegen mensen of andere huisdieren.

Overige: ze is natuurlijk al jaren zindelijk, en merk je het amper wanneer ze in de rui is. Wel moet u weten dat ze nog niet is gesteriliseerd, en heeft ookal 3 nestjes met kittens gehad, en hoewel die allemaal gezond en prachtig waren, raad ik het niet meer aan om haar nog een nestje te laten krijgen. Verder heeft zij alleen kort nadat ze geboren was een enting gekregen bij de dierenarts: daarna hebben wij dat nooit meer laten doen. Ze is echter nog nooit ziek geweest, en ze heeft ook geen kwalen. We geven haar wel al jaren iedere maand stronghold; dus ze is sowieso ontwormt en dergelijken voordat we haar weg zouden geven.

Ik hoop u zo goed mogelijk ingelicht te hebben, indien u meer vragen hebt laat me dat maar weten.

M v. R
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger