nog 1 XL maine coon katertje met Stamboom mag Verhuizen

Nog 1 Super mooi XL Maine Coon katertje van 14 weken en ik weeg nu 2639gr dus ruim 2,6 kg.
ik ben ontzettend lief ik speel met alles en iedereen, groote mensen, kleine kinderen, hond, kat maakt niet uit.
ook ben ik zindelijk en doe alles netjes op de katte bak.
omdat mijn mama en papa alleen maar getest waren op FeLV en FIV ben ik helemaal rondom getest.
zoals HCM, PKD, SMA en allen testen waren goed die krijg ik ook allemaal mee net als een kittenpakket, contract, speeltjes en een mooie stamboom.
ik ben mooi wit met gouden ogen, ik mag ook naar een cattery.
ik ben 2x geënt, 5x ontwormd ontvlooit met frontline en ik ben ook gechipt.
denkt u nou die vind ik helemaal mooi en daar wil ik het baasje wel van worden.
neem dan contact op via de telefoon of natuurlijk via de mail.
en dan zien we elkaar snel.
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger