Europese korthaar (rood)

Dit is Snoopy.

Snoopy is 1,5 jaar oud en is gesterriliseerd.

Snoopy doe ik weg, omdat deze poes het moelijk vindt om met andere dieren samen te leven.
De andere dieren wegdoen is helaas geen optie.

Met mensen en kinderen kan ze goed overweg en ze mag graag buiten spelen.
Buiten vindt ze het echter geen probleem om met andere katten om te gaan.

Ze is in huis erg bang voor andere dieren en ik gun haar een beter en rustiger leven dan dat ze nu heeft.
Zonder andere beesten is ze erg aanhankelijk en mag ze graag bij iemand op schoot zitten.

Ook zou ik het zielig vinden om haar in een asiel te plaatsen, omdat ze daar ook veel andere poezen om zich heen heeft. Dat wil ik haar ook absoluut niet aandoen.

Mocht je deze poes willen redden van haar angstige leven, aarzel dan niet langer.

Voor extra informatie kun je altijd even contact met mij opnemen.

Ze heeft hier een eigen kattenbak en deze krijg je er gratis bij.
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger