Kat aangeboden

Bij deze mijn kat aangeboden.
Naam: Sjors
Hij is geboren op 24 april 2011
Sjors gaat weg omdat ik een vriend heb die allergies is voor katten.
Sjors heeft zijn vaccinaties gehad deze zijn geldig tot Juli 2013. ook is hij gecastreerd hij is niet gechipt.
hij kan goed met andere katten omgaan dat weten we omdat hij ook een broertje heeft gehad alleen is deze helaas weggelopen.
Het is misschien wel handig als u al een kat heeft. dat ze dan met zn 2e zijn.
Sjors is voor de rest een rustige kat en licht graag in je nek. Ook loopt hij graag in de tuin, ik doe dit wel aan een lijntje aangezien de andere kat ook is weggelopen. Dus niet gewend om buiten de tuin tekomen.
Als u intresse heeft hebben wij ook nog een krabpaal (1kleine+1grote),kattenbak,drinkbak,speeltjes.
De krabpaal heeft mij wel aardig veel gekost dus als u die erbij wil zou een vergoeding wel fijn zijn.

Ik zou het wel heel erg fijn vinden als ik per e-mail of brieven nog af en toe hoor hoe het met sjors gaat, dit omdat hij voor mij eigenlijk niet vrijwillig weg gaat maar mijn vriend te veel last van zijn allergie heeft.

Met vriendelijke groeten r. janssen en sjors.
p.s: Ik ben van 21 juli t/m 1 Augustus op vakantie en sjors zit dan in het pension. In deze tijd kunt u hem dus niet halen en reageer ik niet op mailtjes of telefoontjes. Als ik weer aan het werk ben ben ik te bereiken na 4 uur op telefoon nummer 045-2053848/06-27357147 of mijn e-mail adres.
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger