Witte Britse Korthaar Kitten

Hallo,
Ik ben het lievelingetje van mijn moeder. Ik zie er ook precies hetzelfde uit als mama.Mijn mama is een Britse Korthaar en mijn papa een Maincoon. Al zie je bij mij eigenlijk niets terug van papa want ik zie eruit als een Britse Korthaar. Op de foto lijken mijn oogjes rood maar ze zijn mooi blauw.
Ik ben geboren op 13 september en moet dus nog even bij mijn moeder blijven.Vanaf 15 november zoek ik een lekker warm mandje in een gezellig huis waar ik veel word geknuffeld en lekker kan spelen.
Als ik ga verhuizen ben ik kattenbak zindelijk, meerdere malen ontwormd en 2x ingeënt. Ook krijg ik een dieren paspoort en een gezondheids verklaring van de dierenarts mee.
Wil jij mijn nieuwe baasje worden? Neem dan snel contact op.Je mag natuurlijk altijd vrijblijvend een keertje kennis komen maken.
Reserveren kan tegen aanbetaling.
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger