Lieve SPECIALE kat uit Kosovo

Hallo!

Ik ben Patricia en ben op uitzending in Kosovo.
Hier heb ik deze kleine SPECIALE kater gevonden.
Hij is 5 maandjes oud en echt een doerakje!
Hij liep op m'n werk bij een huis en had geen baasje.
Ik heb besloten hem in huis te nemen en voor hem te zorgen.
Hij heeft al zijn inentingen gehad en gaaat keurig op de bak.
Hij moet alleen nog gechipt worden en worden gecastreerd.
Dat wordt hier gedaan.
Ik ben van plan hem 8 december mee te nemen naar Nederland en zoek een goed huisje voor hem.
Het is een kat die buiten kan, hij komt ook van buiten.
Maar bij mij is hij alleen nog maar binnen geweest.
Het is een lieve schootkat, die erg houdt van spelen.
Hij houdt ook van heel veel kusjes op zn snuitje en houdt ervan om opgepakt te worden.
Ook ligt hij graag in je nek en als hij bij je op bed mag dan ligt hij graag op je kussen tegen je hoofd aan, en dan heel hard knorren.
Ik vraag 75 e uro zodat de kosten nog een klein beetje gedekt kunnen worden.
Ik was veel meer kwijt, maar dat maakt niet uit.
Heb je interesse, laat het me zo snel mogelijk weten!! (eventueel ook als je hem graag wilt hebben maar de prijs iets te duur vindt)
Wie kan er nou zeggen dat hij / zij een poesje heeft uit Kosovo??
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger