Wie geeft Roosje rust

Voor Roosje zoek ik een goed huis. Het is een ontzettend lief meisje ze heeft nog nooit gebeten of gekrabbeld . Samen met haar broer heb ik ruim 3 jaar gehoopt dat het wat beter zou gaan, haar broer is nogal dominant en nu pikt ze het niet meer en is het hier steeds hevig hommeles waar beiden katten erg gestrest door raken. Met deskundigen overlegd, DA en een consult met een gedragstherapeut, Filiway stekker, eindeloos veel speelgoed noem maar op maar het KLIKT gewoon niet, en dat is niet wat ik Roos wil aandoen. Ze is gechipt, geent en gesteriliseerd. Ze is een dochter van een papa Main Coon en moeder is een lapje/burmees. Roos lijkt het meest op een Burmees. Heeft een mooie vacht is lief loopt de hele dag met je mee en te brabbelen (soms). Ligt graag op schoot, maar door alle toestanden tussen broerlief is het niet meer zo prettig. Ik vind het een heel emotionele beslissing maar voor beide katten is dit geen feest. Wie kan haar een lekker rustig huis bieden waarbij ze de ruimte heeft. Ze verdient echt een heel goed plekje. Ik hoop dat iemand haar dit kan geven, want hier is ze niet meer zo happy.
Roosje heeft een paspoort, is gechipt en gesteriliseerd.
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger