2 puber kittens zoeken een nieuw huisje

af te halen deze 2 kanjers van 7 maanden oud,
broer en zus,broer is groot en denkt aan 3 dingen in zijn leven, eten,knuffelen
en vliegjes vangen.
hij is voor niks en niemand bang.
zus is rustig en ligt graag op schoot en en is een kleine kroelerd.
ze zijn kinderen gewend, ze zijn lief voor ons konijn en cavia die los in de tuin
lopen,beiden zijn sociaal in de buurt met andere katten en ze blijven voornamelijk
in eigen tuin,hooguit in de tuin van de buren.
ze zijn super zindelijk en doen alles alleen in de bak en niet in de tuin,
ze krabben niet aan de meubels en slapen snachts op de bank en komen niet overal
in en op zoals veel katten doen,ze zijn beiden zeer aanhankelijk en zouden niet op de
plaats zijn bij mensen die veel weg zijn,ze willen echt hun aandacht en eisen die ook
op een lieve spraakzame manier op.
het zijn dus echte gezelligheids diertjes.
liefst iemand waar ze ook naar buiten kunnen want dat vinden ze helemaal geweldig.
de reden dat ik ze weg moet doen is door relatie breuk en ik ga verhuizen waar geen huisdieren zijn
toegestaan en mijn ex vriend verzorgde hun maar nu we uit elkaar zijn moet ik dat zelf doen en ben
allergisch,met mooi als ze overdag buiten spelen en de deur open is gaat t redelijk maar als ik morgens opsta ben ik erg benauwd en moet erg niesen en krijg soms erge hoofdpijn.
tevens door ik nu alleen ben,ben ik erg veel weg van huis en gaat al mijn aandacht naar
mijn kindje.
ik voel me echt schuldig dat ik geen tijd voor ze heb,dus plaats ik liever nu ze nog zo jong
zijn ergens anders.
ik vind het ontzettend jammer maar ze verdienen iemand die ze veel aandacht geeft en
niet iemand die ze niet wil aaien en knuffelen.
ik heb 2 nieuwe voerbakjes een nieuwe kattenbak ,nieuwe halsbandjes en het overgebleven
voer en grit.
ze zijn overigens geen honden gewend,dus ik weet niet of dit nog zou lukken.
de kater is gecatreerd en de poes is niet geholpen.
het liefst plaats ik ze samen,maar als het echt niet anders kan is apart bespreekbaar.
ik wil alleen een vergoeding voor de kattenbak,deze was 15 euro en heb nieuwe voerbakjes,het overgebleven
voer en evt grind.
alleen bij serieuse interesse reageren aub.
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger