Kater(Brits korthaar) en Poes (Scottish Fold) te koop

Ik heb begin januari 2 hele mooie katten in huis genomen, deze kon ik overnemen na dat de bazin was overleden aan kanker en de man die achterbleef totaal geen binding had met de katten. Ze waren immers van haar. Ik wilde al een tijdje heel graag huisdieren, ik heb vaak op het punt gestaan om bij het asiel langs te gaan maar nooit de stap durven zetten omdat ik bang was dat ik zou gaan twijfelen over het hebben van huisdieren. Ik ben toen gebeld en ben langs gegaan om de katten te komen bekijken en was gelijk verliefd.
Inmiddels heb ik ze al een tijdje maar ik heb al een tijd lang allergische reacties als ik te lang in de buurt ben. Achteraf blijkt ook dat ik toch niet zo heel vaak thuis was als dat ik dacht.

Ik ben nu zo ver dat ik nu echt besluit om een nieuw baasje voor ze te zoeken. Ik ben er inmiddels wel achter dat katten super leuk zijn maar dat ik er op dit moment niet de tijd voor kan vrijmaken. En dat is raar, want het zijn de liefste katten aller tijden.
Ze hebben bij mij het hele huis ter beschikking, ook als ik niet thuis ben en ik heb nog niets gevonden wat ze stuk hebben gemaakt. Ze zijn heel sociaal en komen altijd kijken als er nieuwe mensen zijn.

Concreet: Te koop: 2 katten, 1 kater (Gizmo, 25-6-2005) en 1 poes (Diesel 24-10-2006). voorzien van papieren van de fokker (cattery: MingMang). Beide 'geholpen' en dus niet geschikt om mee te fokken.
In januari 2012 zijn ze volledig gecontroleerd door een dierenarts.

Met alle spullen zoals, eten en drinkbakken, krabpaal, speeltjes, kattenbak met korrels, voedsel en dierenpaspoort.
Ik wil graag dat ze naar mensen die meer tijd voor ze wil maken. Ze gaan alleen naar mensen waarvan ik denk dat ze op hun plek komen. Het zijn lieve rustige binnenkatten die niet mensenschuw zijn en niet bang zijn voor kleine kinderen. Ze hebben mij nog nooit gekrabd of uitgehaald. Ook heb ik ze nog nooit bang of boos (blazen) gezien.

Bel mij voor meer informatie of om een afspraak te maken om langs te komen en om ze te ontmoeten.
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger