Speedy , blauw/grijs/wit katertje van 11 weken.

Aangeboden: Speedy , blauw/grijs/wit katertje van 11 weken. Prijs: € 35,00

Mag ik mezelf ff voorstellen , ik ben speedy een pracht van een katertje !

Ben al diverse xren ontwormpt en gepipet in mijn nekje tegen alles.(5 in 1)

Uiteraard ben ik zindelijk.

Ik ben op zoek naar een huis met een tuin(liefst afgeschermd) waarin ik mij lekker kan uitleven , kan wel naar buiten hier maar de weg is te druk en aangezien ik best nieuwsgierig ben en ondernemend zijn mij baasjes een beetje bang dat ik vandaag of morgen niet meer terug kom, dat willen zij niet want daar ben ik veel te lief voor.

Zit heel graag bij je op schoot of lig gewoon lekker naast je , lig ook graag aan je voeten.

Kan heel goed overweg met mijn vriendin de hond en ook huppel en spring ik tussen de andere katten.

Kindertjes speel ik ook graag mee , vooral als ze z'n muis aan een draadje hebben ,want daar ben ik helemaal gek van.

Mocht het goed gaan tussen u en mij dan kan ik mee.

Een miauw en kopje van speedy , en misschien tot gauw.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger