Nieuw baasje gezocht voor twee lieve katten

Aangeboden: Nieuw baasje gezocht voor twee lieve katten Prijs: Gratis

Twee supper lieve katten die graag willen knuffelen. Ze zijn nog nooit naar buiten geweest, echte huiskatten. Ze zijn van 15-09-2010 maar komen allebei uit een ander nest. Ze zijn erg gehecht aan elkaar! Daarom wil ik ook een nieuw baasje vinden die ze allebei wilt. Ze hebben allebei een hele mooie print, helaas zijn het slechte foto's.

Reden waarom ik ze weg doe :
Ik woon op een kamer van 20 vierkante meter en ga nu studeren, waardoor veel te weinig tijd en ruimte voor ze heb. Ik kan ze ook niet eventueel naar buiten laten, want dan komen ze mijn huis niet meer in.

Macho slaapt altijd bij je en geeft de hele dag door kopjes, is erg aanhankelijk een knuffelkat. Macho heeft geen inenting gehad omdat hij daar toen te klein voor was en te wienig woog. Het zal altijd een klein katje blijven heeft wel paspoort.

Beer is groter en wat meer op zichzelf, speelt graag met macho en komt graag bij je liggen. Beer heeft wel een inenting gehad en ook een paspoort.

Ze zijn regelmatig ontwormd en hebben nu twee keer vlooienspul gekregen.

Beiden luisteren naar hun naam en als je het woord eten roept komen ze ook gelijk.

Ik hoop dat iemand ze graag wilt overnemen die ze wat meer ruimte kan bieden en ze uiteraard goed verzorgd. Je mag langskomen om kennis met ze te maken. Ik vind het geen probleem om met eventuele vakanties van de nieuwe baasjes weer op ze te passen.

Bij behorende spullen krijg je erbij.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger