Nieuw huisje gezocht voor Minoes! Flat of woonhuis kan.

Aangeboden: Nieuw huisje gezocht voor Minoes! Flat of woonhuis kan. Prijs: Gratis

Ik ben op zoek naar een nieuw thuis voor Minoes. Sinds januari dit jaar hebben wij een kindje en kunnen veel minder aandacht schenken aan Minoes.
Nu kan Minoes wel goed alleen zijn en ligt ze vaak boven op zolder te slapen, maar ik vind zelf dat ik te weinig aandacht geef. Momenteel gaat ze alleen de tuin in als wij thuis zijn en is ze de rest van de dag binnen.

Ben je op zoek naar een volwassen poes, maar die nog niet zo oud is en nog wat jaartjes voor de boeg heeft. Minoes is van 27 mei 2007.
Minoes is zindelijk en goed gezond. Tevens is ze gechipt, gesteriliseerd en zorg ik nog voor de jaarlijkse inenting binnenkort.

Heb je interesse en heb je een geschikte woonomgeving, laat het me weten!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger