Gipsy... ik ben een zorgenkatje. Wil jij me steunen?

Aangeboden: Gipsy... ik ben een zorgenkatje. Wil jij me steunen? Prijs: Zie omschrijving

Gipsy kwam bij ons binnen via VZW Felix. Ze was een wild katje dat astmaproblemen zou hebben en zou ge-euthanaseerd worden. Echter, onze dierenarts vond het daar veel te vroeg voor, ze liet zich hanteren en dus werd ze behandeld. Na 3 weken aerosoltherapie was er geen verbetering merkbaar en dus maakte de dierenarts een foto. Wat troffen we aan op deze foto? Een kogel in het kopje van dit mooie meisje! Het was een riskante operatie, maar Gipsy is herstellende en het gaat goed met haar. Alleen als Gipsy een beetje stress heeft, hoor je haar nog wel eens moeilijk ademen.

Hoi, hoi , weer wat nieuws van mij, Gipsy. Ik ben al helemaal ingeburgerd in de woonkamer bij de rest van de bende. Eerst ging ik even in de bench om aan de nieuwe omgeving en de hond te wennen. Maar dat had ik al vlug gehad, ik heb maar vlug gevraagd om eruit te mogen. Ik ben op verkenning gegaan en heb nader kennis gemaakt met de rest van de bende. Ik vind het reuze gezellig in de woonruimte, altijd lekker dicht bij mijn mensjes.
Ik ben helemaal hotel de botel op mijn opvangmama, ik loop haar echt als een schoothondje achterna. Mijn opvangmama gaat altijd zo leuk tegen me praten, dan sta ik te trappelen en knorren van genot. In de ochtend sta ik als eerste in de rij om mijn opvangmama te begroeten. Rondjes rond de benen draaien, achtjes lopen, kopjes geven als ik er zin in heb. Ik geniet ook van aaien, maar op mijn tijd. Ik lig 's avonds lekker in de zetel. Ik heb nu ontdekt hoe leuk spelen is, ik kende dat helemaal niet. Touwtjes, muisjes, balletjes, noem maar op, ik vind t allemaal super leuk.
Ik heb nog wel last van de nasleep van het kogeltje, wat in mijn hoofdje zat. Om bij het kogeltje te kunnen, heeft de dierenarts een gaatje moeten boren bovenin mijn gehemelte. Het gaatje wil niet dicht gaan. Na 4 operaties is het gaatje wat naar voor verschoven, zodat de kans op verslikking kleiner is. Ik blijf er wel vrolijk onder hoor, ik krijg in ieder geval meer zuurstof binnen dan vroeger met dat kogeltje, dat mijn neus versperde. Ik heb ook veel meer energie gekregen en mijn vachtje is mooi diep van kleur geworden. Ik krijg nu voldoende zuurstof binnen om goed te kunnen eten en spelen.
Ik heb wel wat tijd nodig om aan nieuwe dingen te wennen, dus als ik bij jou mag komen wonen, geef me dan AUB de tijd en ruimte om te wennen op mijn tempo. Ik vind andere poezen erg leuk en zou dan ook graag een huisje krijgen met nog één of meerdere snorrepietjes. Of als uw hart groot genoeg is en u heeft de plaats, dan kan misschien Sylvio (ook een opvangertje) met mij samen een gouden mandje bij u krijgen.
Neusje van Gipsy.

Ondertussen verblijft Gipsy al bijna 2 jaar in de opvang, door haar medische problemen is ze zeer moelijk plaatsbaar. U kan er wel voor kiezen op Gipsy vanop afstand te adopteren. Voor uw maandelijkse steun voor de verzorging van Gipsy ontvangt u dan een adoptiecertificaat en een tweemaandelijkse update over het reilen en zeilen van Gipsy.

VZW Zwerfkat In Nood II is volledig afhankelijk van giften. Wij zijn KGB goedgekeurd, zie onze website.

GIPSY ZEGT ALVAST DANKJEWEL!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger