Heel Lief en Mooi Lapjes Kitten-Poesje 4 Mnd + enting/pasp

Aangeboden: Heel Lief en Mooi Lapjes Kitten-Poesje 4 Mnd + enting/pasp Prijs: N.o.t.k.

Ik ben een groot dierenvriend en ontferm mij regelmatig over dieren en zoek er liefdevolle huisjes voor.

Ik heb me ontfermd over een heel mooi lapjes poesje van 4 maanden jong.

Zij heeft mooie goudgele ogen.

Diva is een lief, aanhankelijk poesje en kan (ná even wennen) bij andere dieren, maar het liefst zie ik haar bij mensen met niet teveel dieren zodat zij voldoende aandacht krijgt.

Zij is geboren op 26 juli 2010 ontwormd en is recent ingeënt en heeft een dierenpaspoortje met gezondheidsverklaring van de dierenarts.

Zij neemt een kittenpakketje van Hills mee!

Zie ook mijn andere advertenties voor meerdere opvangertjes!

Zie ook Alle Advertenties van mij voor andere opvangertjes!

Ik zoek voor Diva een geweldig goed huisje bij lieve dierenvrienden
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger