Cypersche kitten (mannetje)

Aangeboden: Cypersche kitten (mannetje) Prijs: € 100,00

Ik ben een lief klein cypersch katertje met een klein zwart vlekje bij mijn oog..
Ik ben op 21 november 2010 geboren.
Samen met mijn 5 andere broertjes en zusjes ben ik altijd heel speels en vind het geweldig om de boel te bekken, maar vind het ook heerlijk om geknuffeld te worden.
Vanaf 15 januari mag ik naar een nieuw liefdevol baasje!
Mijn lieve baasjes hebben mij al 1x ontwormt en dat zullen ze blijven doen totdat we opgehaald worden!
Ook gaan ze mij ontvlooien als ik groot genoeg ben!

Mijn moeder is een lieve cypersche poes en mijn vader is een lieve grote zwarte kater!

Ik begin al een heel goed brokjes te eten, maar mijn moeder melk is nu toch ook nog lekker!

Wie heeft er een fijn, liefdevol en warm thuis voor mij, bij mensen die heel veel om mij kunnen gaan geven?

Bent u zo iemand? Doe dan alsjeblieft een bod op mij of stuur een mailtje naar mijn baasje!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger