Zeer goed tehuis gezocht voor 15 maanden oude kater

Aangeboden: Zeer goed tehuis gezocht voor 15 maanden oude kater Prijs: Zie omschrijving

Omdat ik te horen heb gekregen dat ik ernstig ziek ben moet ik afstand doen van Monkey. Monkey is een gecastreerde kater van ong. 15 maanden, opgegroeid met andere katten en honden. Lekker speels, gek op een hoge klimpaal en bekijkt alles graag van een beetje hoogte. Wil graag geaaid worden, borstelen geen probleem en bovenop een toetsenbord liggen is helemaal het einde. Gewoon een heel lieve, sociale kater. Het is een binnenkat, maar ik denk dat hij er geen probleem mee heeft als hij ook in een tuin kan. Maar een flat is natuurlijk ook prachtig. U begrijpt dat ik hem niet zomaar aan iemand meegeef. Hij moet het heel goed krijgen en ik kom dan ook graag eens kijken.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger