Vrolijk gecastreerde kater. Woont nu samen met een hond.

Aangeboden: Vrolijk gecastreerde kater. Woont nu samen met een hond. Prijs: € 0,00

Lieve kater van mei 2008, luisterd naar de naam Bob. De kater is ingeënt en word goed verzorgd. Op het moment woont deze kat al sinds februari dit jaar samen met een hond. Dit gaat ongelofelijk goed.
Bob komt uit een nest waar dat hij al is opgegroeid met een andere hond. Daarnaast luisterd bob uitstekend.
Helaas moet Bob weg omdat ik als student in mijn woning geen huisdieren mag houden. Helaas willen mijn ouders er niet voor zorgen omdat hun plannen hebben om er een hond bij te nemen vanwege ouderdom van de huidige.
Bob is gratis omdat ik dat gewoon uit principe wil doen. Ik wil er absoluut niets voor krijgen. De zorg voor deze lieve kater is voor mij het belangrijkste!
Bob kun je gratis afhalen met alle toebehoren zoals;- Mandje- Kattenbak- Reisbox- Vlooienkam- Kattenpaspoort
Mocht u nog meerdere vragen hebben neem gerust contact met me op!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger