Met spoed nieuw thuis gezocht

Gezocht: Met spoed nieuw thuis gezocht Prijs: € 25,00

Hallo!

Deze 2 prachtige katten ,geboren in april en augustus 2009 zijn met spoed op zoek naar een nieuw thuis!Met veel liefde heb ik ze opgevoed en helaas kan ik ze echt niet geven wat ze nodig hebben.Ik woon namelijk in een appartement en heb niet de mogelijkheid om ze buiten te laten.
En bovendien heb ik niet veel ruimte en het idee dat mijn twee lieve katers veel meer ruimte en vrijheid nodig hebben.
Ze zijn ontzettend lief en onafscheidelijk van elkaar. Ook hebben zie niet veel aandacht nodig…Ze gaar graag hun eigen weg en hebben elkaar ontzettend nodig.Ze zijn gezond,ingeënt,eigenwijs nieuwschierig,maar ook ontzettend lief.
Heeft u ruimte en kunt u deze katten een beter thuis geven dan dat ik dat kan en bent u een echte katten liefhebben die er zeker van is een leven lang voor ze te kunnen zorgen?
Stuur me dan een mailtje!
Ik vind het echt ontzettend jammer en vervelend dat ik ze moet weg doen,maar ik heb gewoon niet de ruimte en deze twee katertjes verdienen gewoon een beter thuis en zijn nu oud en wijs genoeg om de buitenwereld te verkennen en vrij te leven.Ik heb in iedergeval een zeer mooie tijd met ze beleefd!


meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger