kleine kitting 10weken oud te koop

Aangeboden: kleine kitting 10weken oud te koop Prijs: € 50,00

beste mensen van marktplaats

ik had hiervoor deze kitting ook al op marktplaats neer gezet
er hadden toen mensen op gereageerdt die hem wouden hebben
1iemand kwam die dag de kitting halen
door hele nare omstandigheden kon ik het niet door laten gaan met deze kitting
voor die mensen
nu kan dat weer wel !! ik zoek weer een lief nieuw baasje voor mijn kitting

het is een rooie /wit katertje die mooi afgetekent is
heel lief speels en zeker houd deze kitting van knuffelen
gaat nettje's naar de kattenbak

ik hoop dat u een goed baasje wordt voor mijn kitting

mvg sharon

bellen = sneller !!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger