Klio...ik zoek een baasje waar ik voor altijd mag blijven

Aangeboden: Klio...ik zoek een baasje waar ik voor altijd mag blijven Prijs: Op aanvraag

Hallo mensen,

Ik ben Klio, een mooie zwart-witte kater van een jaar oud.
Jammer genoeg ben ik al voor de tweede keer teruggekomen in de opvang. Dat komt doordat ik bij mijn vorige baasjes erg veel alleen was en daardoor veel ging miauwen. Ik hou er dus niet van om alleen te zijn!
Ik hou wel van lekker knuffelen, spelen en ook heel veel van andere katjes. 's Avonds kom ik graag lekker bij je op de bank liggen. Lekker knus, toch?

Soms ben ik wel wat temperamentvol en laat ik wel merken dat ik even met rust gelaten wil worden. Maar ik bedoel het niet slecht hoor.
Ik hoop dat ik snel een baasje vind waar ik eindelijk voor altijd bij kan blijven! Dus bent u op zoek naar een lief vriendje? Dan ben ik de kater die u zoekt. Hopelijk tot snel.

Kopje, Klio
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger