rode poes te koop

hallo,

ik heb hier een rode poes te koop van ongeveer anderhalf jaar oud.
met pijn in mn hart moet ik haar helaas weg doen door omstandigheden.
ik kan haar niet houden, ze moet echt weg.

ze heeft wel wat last van vlooitjes maar is ervoor behandeld.
vlooiendruppels en vlooienbandje. haar huid was daardoor wel kapot
maar de haren beginnen langzaam weer aan te groeien.

het is een erg lieve poes die graag speelt.
kan met andere dieren in huis omgaan, ook met honden.
kinderen ook geen bezwaar. ze doet geen vlieg kwaad.

ik ben echt op zoek naar een heel goed huisje en lieve baas voor haar.

haar naam is sacha en verder gezond.

heeft u interesse in dit lieve poesje, bel of mail me dan.

hoop snel van u te horen.

met vriendelijke groet, grace
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger