Kitten half Noorse boskat

Ik ben Pip.
Ik ben een grote, lieve, stoere kitten van 4,5 maanden oud.
Mijn moeder is een noorse boskat, en mijn vader een europeese korthaar. Ik heb daardoor halflang haar. Mijn kleuren zijn donkerbruin, met beige en wit cypers. Ik heb een mooie kastanje bruine streep op mijn rug.

Mijn baasjes hebben mij al gechipt, ook heb ik mijn inentingen al gekregen en dat staat allemaal al netjes in mijn paspoort. Ook ben ik al meerdere malen ontwormd en heb ik geen vlooitjes. De dierendokter zegt dat ik een mooie grote kater ga worden, omdat ik al een flinke vent ben.

Wie geeft mij een lekker warm mandje en een goed huis? Willen jullie mij komen bekijken, bel of mail dan snel voor een afspraak en wie weet mag ik dan mee!

Knuffeltje van PIP.
033-2771580 of 06-42229697
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger