Baasje gezocht voor 2 katten (kater en poes)

Aangeboden: Baasje gezocht voor 2 katten (kater en poes) Prijs: Gratis

Ik ben met spoed op zoek naar een lief baasje voor 2 katten.
Het zijn broer en zus en heten Tommy en Toet.

Helaas heb ik meerdere keren geprobeerd de katten te laten wennen aan de hond van mijn partner, maar ze raken daardoor helemaal van streek.
Daardoor zitten ze nu (te) veel alleen en dat vind ik zielig.

Alle spullen die ik heb staan, mogen samen met Tommy en Toet meegenomen worden.
Dit zijn 3 krabpalen, 2 draagmanden, 2 kattenbakken, kattenbakkorrels, brokjes, zakjes voer, drink- en voederbakjes, diverse kuren (voor wormen en vlooien), weekend voerbak met timer, speelgoed, snoepjes en uiteraard hun paspoort.

Ze zijn 3 jaar oud, gecastreerd, gesteriliseerd en gechipt.
Ze kunnen lang alleen zijn, evt. ook weekenden.

Ik heb ze nu iets meer dan een jaar binnengehouden, dus evt. ook geschikt voor iemand die in een flat woont.
Daarvoor zijn ze af en toe wel naar buiten geweest.

Ik wil er niks voor hebben, maar ik wil graag een goed baasje / huisje voor Tommy en Toet vinden.
En ik wil ze liever ook bij elkaar houden.
Dat is voor mij het belangrijkste. Ik vind het erg moeilijk.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger