Lief jong katje gezocht

Gezocht: Lief jong katje gezocht Prijs: Zie omschrijving

Mijn naam Sanne. Ik woon, samen met mijn vriend en een geweldige kitten van 9 weken in een eensgezinswoning met een tuin.
Sinds een week heb ik 2 super leuke kittens, één van 9 weken en 1 van 15 weken.
Helaas is daarvan gister eentje overleden na zijn eerste enting en een cominatie met een mogelijk onderliggende ziekte, die van buiten niet te zien was. Buiten dat ik hier zeer verdrietig om ben, zit mijn jonge poesje nu ook zonder vriendje.
Ik ben dus op zoek naar een soort en leeftijdsgenootje voor ons en mijn brutale Pip (kitten).
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Ras, kleur, geur is maakt niks uit. Ik wil gewoon een leuke vriend voor mijn kleine Pip.
Groetjes Sanne
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger