Hele leuke lieve kater zoekt nieuw thuis

Aangeboden: Hele leuke lieve kater zoekt nieuw thuis Prijs: Zie omschrijving

Omdat ik door mijn scheiding noodgedwongen weer full-time ben gaan werken wat noodzakelijk is omdat er brood op de plank moet komen, komt mijn lieve kater Noppes nu veel te veel aandacht en liefde te kort.
Daarom zoek ik lieve mensen die wel tijd voor hem hebben. Het is een heel lief ventje, lief voor mens en dier en woont op een appartement, dus geen buitenkat.
Noppes is al gecastreerd, is nog geen jaar oud en is tevens ook volledig ingeënt.
Noppes is niet voor nop: ik vraag 70 euro voor hem aangezien hij al gecastreerd en inge-ent is.
Wie geeft en heeft voldoende aandacht voor mijn schat?? Hij is absoluut geen probleemkat!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger