Fijn thuis gezocht voor de ideale katjes

Gezocht: een fijn nieuw thuis voor twee heel lieve jonge katjes, Europese korthaar, geboren op 16 april 2012. Het gaat om een (gecastreerde) kater en een poes; broer (cypers-wit) en zus (rood-wit).

Zowel broer als zus is erg aanhankelijk en speels. Ze zijn ontzettend sociaal en hebben graag mensen (ook onbekenden) om zich heen, vooral 's avonds doen ze niets liever dan op schoot liggen, geaaid worden en kopjes geven. Maar ze zijn ook zelfstandig en kunnen prima alleen zijn. Ze zijn volledig zindelijk, makkelijke eters en luisteren goed.

Ze hebben alle benodigde entingen gehad, zijn ontwormd en behandeld tegen vlooien. Het zusje heeft een lichte afwijking in haar motoriek en kan dus (waarschijnlijk) niet naar buiten; ze loopt soms wat moeilijk, maar kan verder gewoon alles wat elke andere kat kan en het beperkt haar nergens in.

Omdat ze onafscheidelijk en stapelgek op elkaar zijn, kan ik het niet over mijn hart verkrijgen ze uit elkaar te hale n en gaan ze alleen naar een nieuw baasje waar ze bij elkaar kunnen blijven. Ik gun ze het allerbeste thuis dat ze zich kunnen wensen, want het zijn écht de ideale katjes. Tot mijn grote spijt kan ik er zelf echter niet langer voor zorgen.

Indien nodig heb ik ook nog een flink aantal zo goed als nieuwe attributen (kattenmeubel, reismand, kattenbak, drinkfontijn, voerbak, 'massagecenter', ligmand, slaapton, speeltunnel, krabplank, speeltjes, etc.) te koop tegen een zacht prijsje.
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger