Schattig X Heilige Birmaan kitten

Aangeboden: Schattig X Heilige Birmaan kitten Prijs: € 300,00

Ik ben een lief nieuwsgierig poesje en ben geboren op 9 juni. Ik mag nu verhuizen. Mijn vader is een Heilige Birmaan met stamboom en heeft veel prijzen gewonnen, mijn moeder is een kruising Heilige Birmaan/Brits langhaar. Ik heb de prachtige blauwe ogen van het Birmanenras en heb een mooie aparte aftekening, een mix van grijs en creme.
Ik ben ingeënt en heb een europees paspoort met gezondheidsverklaring. Natuurlijk ben ik ook 3 keer ontwormd.
Ik ben gezellig in de woonkamer opgegroeid, samen met mijn zusje en 2 broertjes.
Mijn baasjes zoeken voor mij een goed thuis. Dus als je interesse hebt stuur dan een mailtje met je motivatie om een kitten te nemen en een beschrijving van de thuissituatie waar ik terecht zou komen. Dan zoeken zij voor mij het beste plekje uit!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger